Meer marktwerking, opkomst van nieuwe technologieën, nieuwe toetreders en/of aangepaste spelregels in uw sector zijn vaak de aanleiding dat uw organisatie in een bijna structureel transitieproces zit.
Vooral de veranderende klantverwachtingen en -behoeften zorgen ervoor dat tal van sectoren (zorgaanbieders, uitgevers, energieleveranciers, woningcorporaties, retail, overheidsorganisaties, financiële instellingen en vele anderen) de connectie met hun doelgroep dreigen te verliezen.
Wij helpen u met de connectie. Wij stellen uw doelgroep extreem centraal. We onderzoeken de behoeften en verwachtingen en koppelen deze aan uw strategie. Maar we gaan verder. We zijn een modern en verfrissend bureau. Met onze innovatieve tools (onderzoekstool, feedback-managementtool, community, panels) kunt u ook zelf aan de slag. We faciliteren op effectieve wijze de dialoog met uw doelgroep.
Wij stellen u extreem centraal, zodat u uw doelgroep extreem centraal kunt blijven stellen en u de toegevoegde waarde kunt blijven leveren aan uw doelgroep.
De klant kiest zélf
Het gaat erom toegevoegde waarde voor die ene betreffende klant te leveren. Hij krijgt steeds meer mogelijkheden aangereikt (door nieuwe technologieën) om zelf te bepalen wanneer hij wat inkoopt en bij wie hij dat doet. Hij beschikt over handige middelen als tablets en tools (vergelijkingssites, social media, apps, etc.) om zich snel te laten informeren. Waarschijnlijk beter dan door de gemiddelde verkoper.
Of het nu gaat om energieconsumenten, studenten, lezers, patiënten of huurders: al deze groepen krijgen steeds meer mogelijkheden om zelf te bepalen wanneer ze wat ‘inkopen’ en bij wie ze dat doen. De klant kiest zelf de organisaties, merken, producten, diensten en platformen die op een specifiek moment het beste bij hem passen.
Daarom is het zo belangrijk om de klant extreem centraal te zetten. Wij helpen u hierbij!
Onze visie op onderzoek en samenwerking
Planvorming is vaak gericht op wat er gaat gebeuren. Maar weinig (strategische) beleidsplannen zijn voorzien van een hoofdstuk ‘wat we niet (meer) doen’. In de praktijk zien we vaak een duizendpoot complex op de loer liggen. Er zijn vandaag de dag zoveel mogelijkheden en ideeën voor organisaties, dat een heldere, doelgerichte richting en inrichting ook lastig kan zijn.
Wij helpen u bij die focus. Wij gaan niet voor dikke rapporten, wij gaan voor echte inzichten van uw doelgroep. Betrouwbaar meten is wat ons betreft niet meer dan logisch. Dat mag nooit onder druk komen te staan (en daar doen we ook alles voor), maar het uiteindelijke verschil maken we op andere kernwaarden. Onze kernwaarden zijn Focus, Inspiration en Together.